Imperium

Go down

Imperium

Pisanie by Darne on Sob Kwi 05, 2014 9:10 pm

Tura 30:

Układy:

Grayus - wartość układu: 6, dodatkowe 57 pkt/turę (infrastruktura, kopalnie i szyby morskie, dodatkowa kolonia, energia słoneczna)
Shiva - wartość układu: 4, dodatkowe 15 pkt/turę (energia słoneczna)
Varrant - wartość układu: 5, dodatkowe 15 pkt/turę (infrastruktura)
Lorenz - wartość układu: 6, dodatkowe 32 pkt na turę (infrastruktura - robotnicy i królowe, energia słoneczna)
Aviga - wartość układu: 3, dodatkowe 22 pkt/turę (infrastruktura, energia słoneczna)
Samir - wartość układu: 4, dodatkowe 15 pkt/turę (energia słoneczna)
Hurr - wartość układu: 6, dodatkowe 15 pkt na turę (infrastruktura)
Janna - wartość układu: 4, dodatkowe 15 pkt/turę (energia słoneczna)
Hurr - wartość układu: 6, dodatkowe 15 pkt/turę(infrastruktura)
Vilga -wartość układu: 3, dodatkowe 0 pkt/turę
Guri -wartość układu: 6, dodatkowe 0 pkt/turę
Arik -wartość układu: 5, dodatkowe 0 pkt/turę
Sychua -wartość układu: 3, dodatkowe 0 pkt/turę
Baalam - wartość układu:5, dodatkowe 0 pkt/turę
Luthor - wartość układu:4, dodatkowe 0 pkt/turę
Raven - wartość układu:3, dodatkowe 0 pkt/turę
Kurrin - wartość układu:6, dodatkowe 40 pkt/turę (infrastruktura)


Dodatkowe dochody - w sumie 381pkt:
Infrastruktura:
- Kopalnie na Grayusie - 4 pkt/tura
- Infrastruktura na Grayusie - 1 pkt/tura
- Handel - 25 pkt/tura
- Dodatkowa kolonia w Quikil - 22 pkt/tura
- Kolektory słoneczne - 210 pkt.
- Infrastruktura w Varrant - 15 pkt
- Infrastruktura w Lorenz - 17 pkt
- Infrastruktura w Aviga - 7 pkt
- Infrastruktura u Hurrów - 15 pkt
- Infrastruktura w Kurrin - 40 pkt
- Dalsza rozbudowa infrastruktury - 25 pkt
Energia słoneczna:
- Kolektory słoneczne w Quikil - 30 pkt/tura
- Kolektory słoneczne w Varrant - 30 pkt/tura
- Kolektory słoneczne w Shiva - 30 pkt/tura
- Kolektory słoneczne w Aviga - 30 pkt/tura
- Kolektory słoneczne w Lorenz - 30 pkt/tura
- Kolektory słoneczne w Samir - 30 pkt/tura
- Kolektory słoneczne w Janna - 30 pkt/tura
Dodatkowe kolonie:
- Dodatkowa kolonia w Quikil - 22 pkt/tura
Handel:
- Handel - 25 pkt/tura
- Terminale handlowe - Quikil, Aviga, Lorenz, Varrant, Shiva. Potencjał - 55 punktów,  jeden transportowiec obsługuje 5 punktów


Umowy handlowe:
- kto? - x pkt/tura - czas trwania



NASZE ŚWIATY
6 - Quikil, układ macierzysty
4 - Shiva (na wschód od Quikil)
5 - Varrant (na zachód od Quikil)
3 - Aviga (na południe od Varrant)
6 - Lorenz (na południe od Aviga)
4 - Samir (na południe od 1 na południe od Quikil)
4 - Janna (na południe od 0B)
0G (wartość 6) - Hurr
6 - Kurrin (na samym wchodzie, "ślepy zaułek")
3 - Vilga (na południe od Hurr)
6 - Guri (na wschód od 0E)
5 - Arik (na północny zachód od Kurrin, "ślepy zaułek")
3 - Sychua (na południe od 0E)
4 - Raven (na wschód od Sychua)
5 - Luthor (na południe od Samir)
3 - Balaam (na wschód od Guri)
avatar
Darne

Liczba postów : 329
Join date : 01/03/2014

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Powrót do góry


 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach