Modele statków

Go down

Modele statków

Pisanie by Havoc on Sob Lip 26, 2014 3:03 pm

Nazwa: Gromadnik (Statek Kolonizacyjny)
Typ: Kol
Użyte technologie: Napęd biodrzutowy II, Poszycie I, Czujniki I
Cena: 40

Opis: Statek trzyma w sobie mnóstwo Crabixów gotowych przejąć kontrolę nad wodami nowej planety. Nie ląduje on jednak na ziemi, ale od razu do wody, na najgłębsze tereny. Tam wbija się w ziemie i zaczyna wypluwać najróżniejsze chemikalia, które mają za zadanie przygotować wody pod spokojne życie na dnie oceanu. Z czasem Crabixy tworzą więcej Gromadników, aby przerobić całe wody pod ich specyficzny system oddychania i życia pod wodą. Osoby, które zajęły najniższe tereny oceanów najczęściej stają się szefami Kolonii lu nawet Gromad, dlatego osoby z niższych sfer społeczeństwa często są bardzo chętni do kolonizowania nowych planet, nawet za cenę własnego życia.

Nazwa: Małe Ciepło Matki (Transportowiec)
Typ: Transportowiec
Użyte technologie: Napęd biodrzutowy II, Poszycie I, Czujniki I
Cena: 20

Opis: Często trzeba przenieść Crabixów z jednego miejsca na drugie, a te transportowce są idealnym do tego narzędziem. Przerobione istoty, które w środku nie tylko mogą trzymać skorupiaki, ale także dawać im jedzenie i ciepłe łóżko. Niektórzy powiadają, że wolą siedzieć w takich statkach niż być na powierzchni.

Nazwa: Dziecko Boga Kraba (Mały Statek Krab)
Typ: Niszczyciel
Użyte technologie: Pancerz Podstawowy II, Napęd bioplasmowy I, Szczypce III, Wyrzutnia bioplazmy II, Organizmy kamikaze I, Czujniki II, Komunikator telepatyczny IV
Cena: 230

Opis: Najmniejsze z Bogów Krabów. Te jednostki bez problemu potrafią zniszczyć małe statki swoimi szczypcami, a na większe statki pozostaje uderzanie nimi, niszczenie małych części lub też plucie plasmą. Niektóre jednostki są wyposażone w "chmary". Otwiera im się skorupa i wylatują chmary istot, których zadaniem jest przylepić się do wroga i eksplodować lub zmienić w plasmę.

Nazwa: Koniec Rozmów (Disease Spreader - world version)
Typ: Bombowiec
Użyte technologie: Napęd bioodrzutowy II,  Pancerz Lekki II, Wirus „szaleństwa” I, Gazy bojowe I
Cena: 28

Opis: Tych statków używają Crabixy jeśli nie mają już zamiaru rozmawiać ani negocjować z wrogiem. Hodują na sobie ogromne ilości chorób, kwasów i innych biologicznych i chemicznych bomb, które zsyłają na światy przeciwnika. Niektóre wersje tych statków wykorzystuje się w kosmosie do zrzucania plasmy na statki wroga.

Nazwa: Gruczoły
Typ: Ciężki Myśliwiec
Użyte technologie: Wyrzutnia Bioplasmy IV, Napęd Bioplasmowy IV, Pancerz Lekki II i Czujniki II
Cena: 45

Opis: Po wielkiej bitwie z Konfederacja Toltay, Crabixy zrozumiały, że potrzebują myśliwców, szybkich statków na lotniskowcach. Odpowiedzią są Gruczoły. Małe, ale potężne i szybkie statki plujące bioplasmą.

Nazwa: Pyramidellidae (Wiertło)
Typ: Desantowiec
Użyte technologie: Napęd bioplazmowy I, Pancerz Lekki I, Wyrzutnia bioplazmy II,  Czujniki II
Cena: 38

Opis: Statki te Crabixy stworzyły do desantowania swoje jednostki nie tylko na planetę wroga, ale także w ich statki. Ich ciała to jedno wielkie wiertło, które czy to w kosmosie czy lecąc na jakiś bunkier czy budynek, kręci się i wbija we wroga. Po osiągnięciu odpowiedniego "zanurzenia", to dziób statku się otwiera, aby jednostki mogły bez problemu wejść do środka.

Nazwa: Pyramidellidae Bogów (Wiertło II)
Typ: Desantowiec
Użyte technologie: Napęd bioplazmowy IV, Pancerz Lekki II, Wyrzutnia bioplazmy IV, Wiertło abordażowe IV,  Czujniki II
Cena: 70

Opis: Potężniejsza wersja statku. Crabixy wreszcie odbyły wielkie bitwy galaktyczne i poznały swoje słabości, a w szczególności słabości przeciwników. Ten desantowiec ma w celu niszczenie wrogich statków od środka, wiercąc do rdzenia.

Nazwa: Ocznik (Zwiadowca)
Typ: Ścigacz
Użyte technologie: Napęd bioplazmowy I, Poszycie I, Czujniki II
Cena: 6

Opis: Specjalnie wyhodowane zwierzęta z mnóstwem oczu, jako detektorów, czujników i sond. Głównym zadaniem tych statków jest badanie nieznanych terytoriów i szpiegowanie wrogich flot.

Nazwa: Działo Chaur
Typ: Niszczyciel
Użyte technologie: Wyrzutnia Bioplasmy IV, Napęd Bioplasmowy IV, Pancerz Podstawowy II i Czujniki II
Cena: 210

Opis: Stworzony dzięki nowym genetycznym nabytkom, Chaur. Ich szybkość i zwinność została wykorzystanie nie tylko do zrobienia szybkiego statku, ale także do ulepszonego genetycznie działa. Cały statek to jedna wielka wyrzutnia.

Nazwa: Ojciec Boga Kraba
Typ: Lotniskowiec
Użyte technologie:  Wyrzutnia Bioplasmy IV, Napęd Bioplasmowy IV, Szczypce III, Pancerz wzmocniony IV, Organizmy kamikaze I, Miejsce na Bombowce (Koniec Rozmów), Komunikator telepatyczny IV i Czujniki II
Cena: 628

Opis: Jeden z największych Bogów Krabów, który został przemieniony w maszynę wojenną. Chodzą plotki, że jego rozmiary są niczym w porównaniu do Prawdziwego Boga Kraba, który kiedyś opuścił Ocean Bogów w poszukiwaniu bezpiecznego miejsca.
avatar
Havoc

Liczba postów : 91
Join date : 18/07/2014

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Powrót do góry

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach