Rekrutacja

Go down

Rekrutacja

Pisanie by AdDur on Wto Kwi 01, 2014 2:59 pm

Gracze mogą stworzyć własną rasę według własnego pomysłu. To co Cię ogranicza to Twoja wyobraźnia i zdrowy rozsądek, a także zdrowy rozsądek MG - wszak żadna z ras nie może mieć na starcie przewagi nad innymi.
Tworząc rasę masz możliwość opisania jej historii, społeczeństwa, struktury władzy, wyglądu zewnętrznego i macierzystego układu planetarnego. Wystarczy nam krótki opis, w którym znajdziemy informacje na temat struktury władzy i zwyczajów twoich podopiecznych.
Przy tworzeniu, wybierasz 3 cechy rasy z wymienionych na liście poniżej.
Jeśli nie ma tam jakiejś cechy która by Ci odpowiadała - zawsze możesz zaproponować jej utworzenie MG.

Wzór podania:
[quote]Nick
Nazwa rasy

I. Cechy rasy:
-
-
-
II. Opis wyglądu:
III. Opis społeczeństwa
IV. Opis historii:
V. Opis macierzystego układu planetarnego:


Lista cech ras:

Technokraci:  Przedstawiciele tej rasy wykazują dużą inteligencję; mają talent do badań i wynajdywania nowych technologii, badania idą im szybciej i taniej (-10%)

Telepaci:  Przedstawiciele tej rasy mogą nawiązywać ze sobą mentalny kontakt; mają silne poczucie wspólnoty, potrafią świetnie skoordynować swoje działania, o wiele łatwiej rozwijają technologię opartą na telepatii (nie można łączyć z psionikami).

Psionicy: Rasa posiada rozliczne uzdolnienia w dziedzinie psionicznej manipulacji energią i materią - min. manipulacji elektrycznością czy magnetyzmem, ale pirokinezy lub telekinezy. (nie można łączyć z telepatami)

Militaryści: Wśród tej rasy powszechny jest kult siły; żołnierze są silniejsi, bardziej zdyscyplinowani, wyszkoleni i ogólnie lepsi w walce – czy to szeregowi, czy operatorzy mechów, czy też piloci

Defensorzy: Rasa ta jest nie jest zbyt agresywna i woli kryć się za fortyfikacjami i lufami, niż ruszać do ataku. Rozwijanie technologii ochronnych i obronnych idzie im o wiele łatwiej, podobnie jak produkcja tego typu systemów jest tańsza; gorzej za to wychodzi im rozwijanie technologii ofensywnej (-25%/+10%)

Ofensywni: Rasa wyznaje zasadę "najlepszą obroną jest atak". Łatwo przychodzi im wdrażanie nowych rodzajów uzbrojenia, ale cierpią na tym technologie obronne (-25%/+10%)

Ksenofobia - Zdaniem tej rasy wszystkie pozostałe inteligentne formy życia stanowią zagrożenie, bądź nie zasługują na miano równych i są traktowane jako poddani lub łowna zwierzyna. Nienawiść do obcych i przekonanie o własnej wyższości utrudnia współpracę innymi rasami.

Fanatycy: Rasa ta jest zdolna do największych poświęceń w imię swych idei; odznaczają się bardzo wysokim morale i zapałem bojowym, a społeczeństwo jest łatwo kontrolowane za pomocą duchownych; jednakże cierpi na tym dyplomacja

Pokojowi: Rasa ta jest wyjątkowo pokojowo nastawiona; rozwój technologii  nie związanych z wojną jest łatwiejszy i szybszy, niestety cierpi na tym rozwój technologii wojennych (-25%/+10%)

Liczni: Populacja tej rasy jest bardzo duża i w szybkim tempie wzrasta; z pewnością nie braknie rekrutów ani rąk do pracy, a ekspansja jest konieczna by zapewnić domy kolejnym pokoleniom; liczebność jednak powoduje że pojedynczy osobnik prezentuje się mizernie wobec czego nieco gorzej wychodzi im na polu technologicznym i bojowym oraz są bardziej podatni na działanie morale

Doskonali: Przedstawiciele tej rasy są doskonale przystosowani do warunków w jakich żyją; badania technologiczne, produkcja oraz walka w warunkach do których są przyzwyczajeni wychodzi im lepiej, jednakże wiąże się z mniejszą liczebnością niż wśród pozostałych ras (za czym idzie możliwość deficytu pracowników i rekrutów) oraz większymi trudnościami w kolonizacji obcych światów

Odporni: Rasa ta przyzwyczajona jest już do trudnych warunków życia jakie panują w jej ojczyźnie; kolonizacja obcych planet idzie im łatwiej, podobnie jak walka w trudnych warunkach

Inżynierowie: Rasa przykłada do przemysłu ogromną wagę; wszelkie budowle i inwestycje przemysłowe są tańsze, tańsze jest też projektowanie okrętów i ich produkcja

Wywiadowcy: Przedstawiciele tej rasy mają naturalne uzdolnienia ułatwiające im infiltrację obcych ras; operacje wywiadu i kontrwywiadu są tańsze i skuteczniejsze, mniejsze jest ryzyko wykrycia szpiegów a wzrasta szansa wykrycia i unieszkodliwienia szpiegów cudzych

Pokojowi: Rasa ta jest wyjątkowo pokojowo nastawiona; rozwój technologii nie związanych z wojną jest łatwiejszy i szybszy, handel przynosi większe dochody, niestety cierpi na tym rozwój technologii wojennych

Ekonomi: Rasa ma niesamowitą smykałkę do interesów; wszystkie dochody są nieco wyższe (5% do ilości punktów)

Mechanizacja - rasa jest w pełni zmechanizowana, reprezentują ją roboty i zaawansowana sztuczna inteligencja. Ze względu na brak organicznego ciała "rasie" takiej niezwykle łatwo przychodzi zagospodarowywanie owych światów, do tego anuluje ona wpływ zadowolenia (zawsze 70%). Jednak słabymi punktami rasy zmechanizowanej są na pewno duża podatność na taki elektromagnetyczne i jonowe. Bezduszność robotów powoduje, że zrozumienie motywów działania żywych stworzeń przychodzi im z trudnością. (ograniczenia wynikające z natury robotów pozwalają na wybranie poza mechanizacją jeszcze tylko jednej cechy)

Cyborgizacja - Rasa jest wyjątkowo delikatna i w pewnym stadium rozwoju zastąpiła pewne części ciała egzoszkieletami lub mechanicznymi częściami. Dzięki dużemu zaznajomieniu z mechaniką wydajniej od innych funkcjonuje przemysł, załodze łatwiej jest naprawiać okręty i inne uszkodzone rzeczy jeszcze podczas bitwy, ponadto stosunkowo niewielkie zapotrzebowanie na żywność powoduje nieznaczne polepszenie możliwości kolonizacji niegościnnych planet. Dużym minusem jednak jest podatność na impulsy elektromagnetyczne i ataki jonowe, a ich delikatne organiczne ciała są bardzo podatne na choroby.

Rasa pasożytnicza - Taka rasa wegetuje na ciele żywiciela, wysysając z niego życie. Dobrze wykształcone rasy pasożytnicze są w stanie przejmować kontrolę nad ciałem żywiciela i jego mózgiem, i za pomocą jego ciała robić różne rzeczy. Takie rasy dzięki szybkiej możliwości przejęcia kontroli nad wrogiem/żywicielem doskonale odznaczają się w walce, dzięki łączeniu mózgu pasożyta i żywiciela są bardziej kreatywne niż inne (nie wliczając Technokratów), a ponadto odznaczają się wysoką tolerancją na nieprzyjazne warunki przyrodnicze. Jednak ogromnym minusem z pewnością jest fakt, że rasa taka właściwie nie jest w stanie powielać się bez stałego dostępu do pożywki (za czym idzie niemożność kolonizacji światów na których żaden żywiciel nie przetrwa "normalnie"), a całą galaktykę traktują jak wielkie żerowisko (Ksenofobia). (wybór rasy pasożytniczej jest możliwy tylko w połączeniu z ksenofobią, wobec tego do wyboru pozostaje tylko jedna cecha)

Eksploratorzy - rasę trawi głód wiedzy i poznawania - są nieustępliwymi badaczami i podróżnikami. Łatwiej przychodzi im badanie nowych światów i poszukiwanie zapomnianych reliktów, jak też z większa skutecznością badają osiągnięcia innych ras.


Ostatnio zmieniony przez AdDur dnia Sob Kwi 19, 2014 12:36 pm, w całości zmieniany 2 razy
avatar
AdDur

Liczba postów : 1474
Join date : 03/03/2014
Age : 23
Skąd : M(h)roczna Wieża

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Rekrutacja

Pisanie by AdDur on Wto Kwi 01, 2014 3:00 pm

REKRUTACJA JEST TAJNA I ODBYWA SIĘ PRZEZ PW.
avatar
AdDur

Liczba postów : 1474
Join date : 03/03/2014
Age : 23
Skąd : M(h)roczna Wieża

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Rekrutacja

Pisanie by AdDur on Sro Kwi 02, 2014 4:23 pm

UWAGA - OPIS UKŁADU PLANETARNEGO MUSI BYĆ TAK ZROBIONY, ABY PASOWAŁ POD UKŁAD WARTOŚCI 6 (PATRZ ZASADY).
avatar
AdDur

Liczba postów : 1474
Join date : 03/03/2014
Age : 23
Skąd : M(h)roczna Wieża

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Rekrutacja

Pisanie by Sponsored content


Sponsored content


Powrót do góry Go down

Powrót do góry

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach